fredag 20 januari 2012

dagens träning


Här sitter jag nu i soffan, ätandes en apelsin och en liten skyr (som är isländsk yoghurt) och dricker ett stort glas mjölk efter det förmodligen hårdaste av mina träningspass någonsin.
Jag är så sjukt trött.

Startade med cykeln, som vanligt. har för vana att köra fettförbränning där, inte för att det främst är det jag vill utan för att det är det som ger mig själv det tydligaste resultatet på träningen. tog 200 kalorier (som jag brukar starta med) på 18 minuter. 2 minuter bättre än när jag började. alltid något :)

Tog maskin för maskin sen ca i 40 minuter, går inte igenom det men kan säga att jag ökat alla vikter nu sedan jag började. vissa maskiner går bättre, vissa går sämre, men det känns skönt att ändå ha ökat sin nivå. Är mest stolt över att jag klarar av att arbeta med mina bröstmuskler, den maskinen har varit rena döden för mig ALLTID. men nu har jag ökat från 5-10 kg och det går riktigt bra.

Hade ny träningsmusik idag också, och den här låten fick mig att ta i så jag nästan sprack. Den är sjukt bra, rekommenderar att ni lyssnar och helt klart använder om ni ska träna. Dessutom är det sant. 



Over and out, det är fredag och jag ska spela tvspel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar