måndag 2 januari 2012

Den här dagen har varit svår. Konstigt nog, svår. Just nu ligger jag i sängen och borde sova snart och det ska jag, jag ska bara läsa lite och försök orka upp och släcka lampan. Om jag inte lyckas nå Lampknappen med mina pennor som jag brukar, men jag har bara två pennor vid sängen idag så det kan gå dåligt.

Idag har jag gjort massor och ändå känns det inte så. Oerhört frustrerande. Jag har stått i telefonkö och pratar länge med Uppsala universitet och det borde fallit stora stenar från mitt bröst, för det var bra samtal. Jag har Fått vg på min senaste delkurs.Jag har pratat med fröken U:s boende om att hämta henne på jobbet imorgon. Jag har skickat in ett arbete till min distans skrivarkurs.
Jag har också fått spendera dagen med det tre pinglorna och deras varg och även annapanna och hennes underbara barn. Trots det känns det som att dagen varit helt värdelös.



(jag tror jag är för trött)

Tog en kvart nu på träningscykeln. Jag orkade inte mer, samtidigt startade jag med världens huvudvärk så var kanske inte så konstigt. Ibland har jag svårt att känna när min kropp inte orkar mer, måste jobba på det. Tror jag ska försöka ta mig ut och springa imorgon iallafall, en stund. kan vara skönt med frisk luft och en vacker soluppgång.

Saknar Erik. Massormassor. Älskar honom så jag kan spricka. <3 önskar han var här.

Nu ska jag sova. Godnatt.
/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar