måndag 23 januari 2012

Summering av helgen

Tänkte göra en liten summering utav helgen i det här inlägget. Skrev som vanligt när jag är tillsammans med Erik ingenting, vilket är synd, jag måste jobba på det där. (vi, borde jag väl skriva)

Hur som helst!

I lördags kom Erik hit. Det var ett tag sen han hälsade på, så det var riktigt riktigt roligt, både för mig och resten av familjen :) Vi hämtade upp honom i uppsala och sen tog vi en tur på gränby centrum, åt lite mat och så. På kvällen softade vi järnet, spelade massor av tvspel och åt godis ( Bra för mig som börjat träna *host host* )
Vi såg på p3 guld galan ihop med mina föräldrar och det var mysigt. Ofta har man så mycket att göra att man liksom glömmer bort att bara vara, men det gjorde vi verkligen i helgen. Vi bara var :)

På söndagen såg vi på tv, TLC för att vara mer exakt, vi åt chokladtårta, vi hälsade på min syster sara, vi åt finmiddag och vi skrattade. Söndagen, avsked för den här gången. Det blev en kort visit, men det kändes faktiskt inte alltför hemskt när jag släppte eriks hans på perrongen och gick hem genom snöfallet. Det klart att jag saknade honom, och självklart sover jag i hans skjorta och tänkte på att det hade varit mysigare om han var med mig än om han var hemma hos sig ensam. Men tanken på att jag ska dit på fredag och hämta ut nyckeln till min nya lägenhet gör det hela mycket enklare :)

Jag fattar fortfarande inte. Jag har fått en lägenhet. i eskilstuna. ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar