onsdag 11 januari 2012

videosamtal

jag sover inte nu.
varför jag inte sover nu finns det flera anledningar till.

1. Jag är trött men ändå inte. har sovit typ hela dagen, mer eller mindre, så egentligen känner jag mig inte så trött längre. men min kropp skriker efter att få lägga sig ner i sängen och inte må så illa så vad har jag för val?

2. Jag vill prata med Erik. jag ringde honom nyss men då var han upptagen. han skulle ringa sen så jag får vänta. Jag kan somna, innan, vilket jag förmodligen kommer göra. Men ändå, tänk om han ringer snart? nej, det gör han inte.

Idag har jag och erik (och jenny var med lite på ett hörn också) haft ett videosamtal över facebook. Värsta mysigt var, fast jag lagade mat under tiden. ( Det blev en asgrym mat, Kyckling med ost i som sedan lindades in i bacon och kokades i en sås av grädde och ännu mera ost )
När jag såg honom sådär nära på skärmen ville jag bara ta tag i honom och dra honom närmre och liksom inte släppa taget. Och när jag såg hur han och jenny skrattade dog jag lite för jag saknar det så. Det skrattet. Att få höra det i mitt öra. Att få vara den som framkallar det. Att se på honom och se hur han ler och veta att han är bara min. Det vet jag nu också, men jag kan inte låta bli att bli avundsjuk. Jag vill också vara nära.

(skitochpissnugråterjagheltspontantfastjagintehadeplaneratfördetförjagsaknarhonommeränjagtroddeinnanjagbörjadeskrivadethär)

Det var så hemskt när bilden försvann och han inte var kvar på min dator längre. Sådär levande och glad och snygg och vacker och het och alla andra ord jag kan komma på för att beskriva honom.

Därför sover jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar