torsdag 1 december 2011

1:a december, födelsedag och tenta

Varmt kaffe.

Vaknade imorrse av att jag pratade med mig själv i sömnen. Det var en trevlig, men rätt så ovanlig upplevelse. Iochförsig feberyrade jag igår natt om att jag var en brandbil, så man ska nog aldrig sluta förundras över mina sömnvanor.

Idag är det första december, vilket är starten på den riktiga julen. Jag har redan ätit ur mina två chokladkalendrar och öppnat alla paket jag kan. Det är också Eriks födelsedag (grattis!)  och jag ska snart slå in mina paket till honom. 


och klockan 2 kommer jag sitta i Uppsala och skriva tenta.
Jag trodde inte jag skulle vara nervös.
Jag var verkligen säker på att jag inte skulle vara nervös.


Jag är sjukt nervös.
Det känns som att alla sidor blandar ihop sig och jag vill bara att klockan ska vara tågdags till Eskilstuna nu. Jag har förberett mig mentalt inför tentan genom att måla naglarna, och välja ut en klänning jag ska ha på mig.
Ojojojojoj....


önska mig lycka till/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar