torsdag 1 december 2011

födelsedag.

IDAG FYLLER JAG 21!
vilket innebär att jag blir ett år äldre, ett år visare och gammal.


Johanna är lätt världens bästa tjej, jag älskar henne! Jag fick en FREAKING systemkamera av henne :)
Sen fick jag värsta bästa massagen och The Bro Code, ett mycket snygg gitarr-örngott och en chokladkalender. Detta ska bli det första året som jag klarar av att hålla mig och inte slita upp hela kalendern och äta flera per dag. Vi får se. varför bryta en sådan fin vana menar jag.


Men Johanna sa
att jag skulle hålla mig till att bara öppna dagens lucka, så jag ska göra mitt bästa för att hålla vad jag lovat henne. Så, Johanna, Jag lovar att jag ska göra allt i min makt att hålla mig.

Tänkte att det skulle vara trevligt att avsluta med en liten bön såhär vid slutet av min 21-årsdag, så: Tack Gud för den underbara flicka som du ställt vid min sida, tack Gud för den hjälpare i livet hon är och tack Gud för att jag får dela livet med henne. Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar