torsdag 8 december 2011

Inte kunnat sova

Godmorgon. Sitter högst uppe i sängen i våningssängen och hör kaffet puttra i det lilla köket. Jag sover här högst upp eftersom ingen annan vågat, vilket gör mig till den tuffaste av oss alla.

Jag har inte sovit jättebra, drömt konstiga drömmar och mysiga också ( att jag och erik vad tillsammans tex ) vilket också är jobbigt när man vaknar sen. Har legat vaken ganska länge, men såg iallafall på despicable me innan jag skulle somna, och måste ha somnat till lite mitt under den för jag såg inte allt.
Men åh vad den filmen är bra. 


Nu ska jag dricka kaffe.

vet inte om käre herr eriks visdomsord hade något med mitt tjat om bloggen att göra, haha...hm..well, tack älskling. det var bland det bästa att vakna och se att du hade skrivit. Z3
8 dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar