tisdag 6 december 2011

Saknad

Jag saknar min Johanna sjukt mycket, det är lite tråkigt att inte ha sin absolut bästa vän, den man har kär vid sin sida. Det är vad Johanna är, min bästa vän, min hjälpare, min älskling.
Om jag inte hade träffat Johanna, eller om Johanna inte skulle stått ut med mig första tiden vi var tillsammans så vore inte mitt liv vara lika ljust som nu.Det har varit ljust tidigare och det skulle nog vara ljust utan Johanna, jag har ju Jesus, fast det skulle inte för allt i världen vara lika ljust, eller ljust nog.


Jag vill ta mig an resten av livet med Johanna. Det är min plan. och jag ska fullfölja min plan. inom tid.


Så, till avslut, en fin liten låt (eftersom att Johanna livade upp tidigare med Bon Jovi)
Save Me by eriklindberg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar