torsdag 8 december 2011

Ny EP

Jag tror med stor sannolikhet att jag är klar med låtlistan till den planerade skivan jag ska släppa (släppa på egen hand, digitalt) kommer kanske att ske några förändringar, men vi får se. Kanske att jag hinner skriva en ny låt som jag vill ha med, kanske inte.

är 20 låtar för mycket?
Det borde det väl inte vara, speciellt inte när jag tycker att alla borde få vara med (kanske alla iallafall) det lär inte bli 20 låtar, jag märker nu när jag skriver att jag funderar på att ta bort några låtar redan, de passar nog inte in med originalidén. Några låtar på skivan handlar om Johanna, ganska givet eller? ;) Klart att Johanna är min större motivation, hon är alltid fantastisk, så jag ger vad jag kana till henne, musik. Jag hoppas och tror att hon ser värdet i den musik jag ger henne:) Nästan lika mycket som jag ger musik till Herren Gud Allsmäktig.

Nu är Johanna på Ullared några dagar och har det så soft man kan ha det, dels saknar jag henne och dels skulle det vara najs med en road trip (gah, vad jag saknar att åka bil aslångt och mysigt och road trip och långt och sova i bilen och massa sånt skräp). nästa gång får jag haka på till Ullared helt enkelt.

Med dessa visdomsord säger jag godnatt
"Gör som din kvinna säger, annars får du spö!" (true story)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar